Skip to main content

Brand new year, same old shit?

2017 is here. After that very eventful 2016 one can't help but hope that the new year brings about more positive things. It doesn't look all that good though.

Will we get an election this year? I'd seriously consider it if I was the pm. I mean yes he has go a lot going for him but what he doesn't have at the moment is a credible United opposition to give him a run for his money. So yeah. Calling for an early election may be something that can be to his favour.

Will stupid acts by stupid people stop making then famous? Nope. Early on we saw a bunch of kids scaling the IPOH sign for shits and giggles. Posted everything on social media. Last I heard they've already come in to give statements to the fuzz. So the moral of the story is if you wanna do stupid things don't blab on social media with your smiling mug there for everyone to see.

Pump prices are up. No point complaining anymore since the price mechanism is partially public so we can pretty much guess the direction of prices. Although there's that fiddle factor that's up to the govt but we generally get the idea. So we can expect the hike to filter through general prices. But that's okay right since needy folks have br1m. Br1m. The silver bullet in najibnomics arsenal.

Speaking of Arsenal, did you see that giroud goal? Brilliant team move capped by a brilliant finish. With everyone else winning it was important for Arsenal not to slip up. Its getting tighter at the top but Chelsea still remains the team to beat. Still a lot of points to play for. It will definitely be an interesting fight.

Anyways it's still not to late to wish everyone a happy new year. So yeah. Happy new year everyone.
Post a Comment

Popular posts from this blog

What's in it for me.

Looking at how the campaign for the Sarawak state election is going you would think that is a matter of who can promise the most who would probably win it. Difference being one party boasts a track record and the other one, well depends on which other one that is doesn't. 
I especially love it how these promises are all presented as conditional upon winning the election. Doesn't reek of bribery at all eh? Not buying votes. Yeah right. 
You would think that given how Selangor and Penang are run, they would want to see it emulated in Sarawak? I guess loyalty goes a long way over there. 
As it is there are a couple of outstanding issues that Sarawak can use as a bargaining chip in trying to force the federal government to start giving them more.
Oil royalties, more federal projects etc. and what better way to do it than to vote for the opposition? 
If the opposition wins, then Sarawakians can send a message to the federal gov't that hey if you don't give us what we want than t…

3-3 Arsenal vs Bournemouth

That was a brilliant game if you're a neutral. Not so much if you're a Bournemouth fan or an Arsenal fan.
Giroud completed the comeback but it was a game that we should have played better. Still no Özil in the side. Bournemouth looked the better team from the start. Ref was pretty much spot on with some of his calls. The red card kinda swung the game to our favour but we never really capitalised as we still allowed Bournemouth time on the ball even with 10 men.
But I guess it was 1 points gained instead of 2 points loss.
Here's hoping for a draw tomorrow for the spuds and Chelsea game.